Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Egészséges-diétás muffinok képes leírás - Muffin.tlap.hu
részletek »

Egészséges-diétás muffinok - Muffin.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: muffin.tlap.hu » Egészséges-diétás muffinok
Keresés
Találatok száma - 12 db
Almás-zabpelyhes

Almás-zabpelyhes

Egészséges nassolnivalóra vágysz? Süss muffint! Ám nem mindegy milyet. A kalóriadús változatok helyett válaszd ajánlatunkat: vitamindús, finom és jó hatással van az emésztésre is. Hozzávalók: folyékony édesítő fahéj 1 teáskanál szódabikarbóna 1 pohár tejföl 2 evőkanál olvasztott light vaj 10 dkg zabpehely 20 dkg Norbi Update 1 süteményliszt 2 db tojás 5 db zöldalma

Árpás

Árpás

Az árpát évszázadok óta használjuk táplálékként és gyógyszerként is. Magas B és E vitamin, valamint folsav (folic acid) tartalma végett nagyon egészséges gabona. Az árpa csökkenti a koleszterin szintet és mérsékeli a magas vércukrot, így ajánlott diabetikusok és érrendszeri betegségekben szenvedők számára. Valamint hamar telít és hashajtó tulajdonságokkal is rendelkezik, így fogyokúrázók számára is egy ideális alapanyag. Az alábbi árpás pogácsa elkésztése roppant gyors és egyszerű.. Hozzávalók 2 csésze árpa liszt 1ek sütőpor 1tk só 2 ek olaj (hidegen sajtolt) 1 csésze víz 2 tojás

Életerő muffin

Életerő muffin

Hozzávalók: 2 tojás, 2 dl joghurt, 0,5 dl olaj, csipetnyi só, 2 evőkanál méz, 20 dkg grahamliszt, 1 kiskanál sütőpor, 8 dkg gabonapehely, 10 dkg búzacsíra - a tetejére: 2 evőkanál szezámmag - a formához: 5 dkg vaj, 10-12 dkg gabonapehely

Fogyókúrás muffin

Fogyókúrás muffin

Az egyik kedvenc fogyókúrás édességem a muffin, mert gyorsan elkészíthető és kedvünkre variálható. Készíthetjük édesen gyümölccsel, magokkal ízesítve vagy akár sósan zöldségek hozzáadásával. Mivel nekem volt itthon némi almám ami már egy picit kezdett ráncosodni, így úgy gondoltam készítek belőle finom muffint fogyókúrára hangolva. Egy tálba összekeverjük a liszteket, a zabkorpával, a zabpehellyel, a sütőporral és a természetes édesítőszerrel. Beletesszük a fahéjat, a reszelt citromhéjat, a sót is, majd jól összekeverjük. Egy másik tálkába felverjük a tojást, hozzáadjuk az olajat, majd összekeverjük az ízesített lisztel. A masszába belekeverjük a felaprított mandulát és a kockára vágott almát, majd muffin formákba kanalazzuk. 180 fokra előmelegített sütőben kb. 25-30 perc alatt készre sütjük.

Jiaogulan-os muffin

Jiaogulan-os muffin

A jiaogulan, ez a sokoldalú gyógynövény, nemcsak teaként használható fel. A levelek a tésztába keverve különleges ízt adnak süteményünknek, és jótékony hatásuk ugyanúgy érvényesül, mintha a főzetet fogyasztanánk. Hozzávalók: 25 dkg liszt 10 dkg margarin 15 dkg cukor 1 tojás fél csomag sütőpor 1 kiskanál őrölt fahéj, vagy őrölt szegfűszeg, vagy őrölt szerecsendió 1 evőkanál jiaogulan levél 1,5 dl tej

Meggyes-kókuszos muffin (update1)

Meggyes-kókuszos muffin (update1)

Hozzávalók: 8 dkg zabkorpa 8 dkg upd 1 sütiliszt 4 dkg keményítő 1-2 ek kókuszreszelék 1-1 tk sütőpor és szódabikarbóna édesítő(én 10 csepp sztívia) 1 pohár natúr joghurt 1/2 pohár tejföl(12%) 1 tojás 1/2 dl olívaolaj kb 10 dkg fagyasztott meggy (ne sok, mert elázik a tészta) vanília aroma, fahéj, citromhéj(bármelyik, akár mind együtt)

Muffin egészségesen

Muffin egészségesen

A húsvéti tojásomon kívül még nem is nagyon írtam nektek édesség receptet. Ezen feltétlenül változtatni kell. Milyen édességet szeret mindenki? Mi az, amit könnyen el lehet készíteni? Mi az, ami még reform változatban is finom? Hát a muffin, és nem is akármilyen: Csokis-meggyes. Csokis-meggyes muffin Hozzávalók: Száraz anyagok: 15 dkg teljes kiőrlésű liszt (vagy teljes kiőrlésű és fehér liszt vegyesen) 1/2 csomag sütőpor 3-4 evőkanál kakaó (rendes dobozos, nem a cukrozott instant) Nedves anyagok: 2 tojás 15 dkg olvasztatott vaj vagy sütőmargarin 15 dkg cukor (ehelyett én 3-4 evőkanál mézet, vagy szőlőcukrot használok)

Muffin tisztítókúrához

Muffin tisztítókúrához

A muffin készítés szabályai szerint külön keverjük össze a száraz és a nedves hozzávalókat, majd fakanállal alaposan összekutyulunk mindent mindennel és már süthetjük is. Borsamunkatárs eredetileg barna nádcukorral tervezte készíteni, de sajnos az utolsó pillanatban rádöbbent, hogy az bizony elfogyott, ezért normál, fehér répacukorral sütötte. Tehát: 15 deka teljeskiőrlésű tönkölybúza lisztet elkeverünk tíz deka barna nádcukorral, fél csomag sütőporral, csipet sóval, fahéjjal, egy nagy citrom lereszelt héjával, valamint öt dekányi durvára őrölt dióval. Nyolc deka vajat alaposan kikeverünk három egész tojással és összevegyítjük a száraz anyagokkal. Hozzádolgozunk fakanállal két termetes, nagylyukú reszelőn lereszelt almát, és az egészet jól elkeverjük.

Narancsos-mákos muffin

Narancsos-mákos muffin

Már jó ideje izgatta a fantáziámat, hogy valami olyan sütit süssek, amiben a mák nem darált formában, hanem egész szemekben van jelen. Férj nagyon nem csípi továbbra sem a mákot (Babóca hál'istennek annál inkább!), így azt gondoltam, ebben a félig rejtett formában ő is szívesebben eszi majd. A terv bejött, sőt!:-) A nem mindennapi párosítás - mármint narancs + mák - ellenére is nagy sikert aratott ez a verzió az egész családnál, noha érdekes új tapasztalás volt pl. számomra a mák szemecskék enyhe karcogása a számban!:-) És hát be kell valljam, hogy kivételesen én voltam az, aki a felhasznált narancs savanyúsága miatt, kicsit több édesítőt tettem volna bele... (érdemes a kész keveréket sütés előtt megkóstolni és utánaízesíteni!). A süti tésztája pedig nagyon kellemesen lágy, puha lett.

Hirdetés
Reform muffin

Reform muffin

Hozzávalók: 1 csomag zabkorpa ½ csomag sütőpor 10 dkg mazsola 1 marék durvára vágott dió 2 teáskanál fahéj 2 dl tej 2 dl szűrt almalé (dobozos) 1 db apróra vagdalt alma 5 evőkanál méz 2 evőkanál olaj fél tábla darabolt ét vagy tejcsokoládé (tortabevonó)

Reform muffin egészségesen

Reform muffin egészségesen

A zabkorpán túlmenően tele van ez a sütemény csupa-csupa egészséges finomsággal! Mazsola, dió, alma, méz, étcsoki... hm...:-) Ja, és sem tejet, sem tojást, sem cukrot, s - fentiekből következően - még lisztet sem tartalmaz! Hozzávalók: (12 darabhoz) 1 csomag (25 dkg) zabkorpa ½ csomag foszfátmentes borkő sütőpor 10 dkg mazsola 1 marék előzőleg száraz serpenyőben megpirított, durvára vágott dió 1 teáskanál fahéj 1 teáskanál mézessütemény fűszerkeverék 2 dl növényi tej (rizstejet használtam) 2 dl 100 %-os szűrt almalé 1 db apróra vagdalt alma 5 evőkanál méz 2 evőkanál növényi olaj (bio repcét használtam) fél tábla darabolt, legalább 70% kakaótartalmú, jó minőségű étcsoki

Répás hajdinás

Répás hajdinás

A muffint nem csupán búzalisztből lehet elkészíteni, hanem egyéb, egészségesebb gabona lisztekből is. Ilyen például a hajdina liszt, amely remek édes és sós muffinok készítésére. A következő hajdina muffin sárgarépával készül, de egyéb zöldségekkel, gyümölcsökkel is ki lehet próbálni. Különes ajánljuk gyereke, lisztérzékenyek és diétázók számára.. Hozzávalók 10dkg sárgarépa 10dkg (barna) rizs liszt 10dkg hajdina liszt 1dl joghurt Fél dl tej 1 tojás 1ek fruktóz 5dkg vaj (olvasztva), vagy hidegen préselt napraforgó olaj 1tk szódabikarbóna 1tk sütőpor

Tuti menü